menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 29. juli 2012

Grundopskrift på smoothie


Jeg elsker smoothies og laver ofte en til morgenmad eller eftermiddags-hygge...


Jeg er blevet spurgt om hvordan jeg laver mine smoothies og faktisk så følger jeg altid den samme grundopskrift, som jeg synes er både lækker og dejlig mættende.

1 dl Cultura/ylette
200 g frosne bær fx solbær, blåbær, brombær, hindbær, jordbær, ribs
½ banan
1 spsk havregryn
½ dl juice fx æble, appelsin - du kan også bruge saften fra en frisk appelsin eller grape
vaniljesukker


Alle ingredienserne blendes - jeg bruger bare min stavblender

TIP: 
Hjemme hos os liker vi ikke rigtigt brune bananer, men i stedet for at smide dem ud når de når til den kategori, så skræller jeg dem og putter dem i fryseren - de er nemlig super gode til smoothies!!! :)



underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...